marți, 12 august 2008

alte boabe

Backwards

Păşeam, mă-ntorceam înapoi.

Zâmbeam, mă plângeau lacrimile pe zâmbet.

Plângeam, mă zâmbeau zâmbetele pe lacrimă.

Cântam, se-ntorceau frunzele pe sunet.

Şi apoi vedeam,

Mă rugam mereu în urmă, pe zâmbet, pe lacrimă şi pe sunet.

Ce vezi şi ce te rogi?

M-a întrebat.

Ce urmă, ce zâmbet?

Ce lacrimă şi ce sunt?

Am răspuns întrebând.


Început de reflecţii

Am auzit că totul, totul trebuia să fie altceva,

Că sferele trebuiau să fie pătrate sau altceva,

Reflexele să fie reflexii.

Şi încep să caut, din nou, sfere, pătrate şi reflexii ale reflecţiilor.

Că sferele trebuiau să fie pătrate sau altceva

Şi paginile amurg să scrie, nu altceva;

Chem să vină, să vină la mine

Cu buze văzătoare şi ochi buzitori.

Reflexele să fie reflexii...

Spuneau că vor veni în nou din nou

Să-i plimbe cu bărci albe

Pe cei frumoşi, cei frumoşi, frumoşi.

Încep să caut, din nou, sfere, pătrate şi reflexii ale reflecţiilor,

Te închini norilor şi scapi un strop;

Privesc înapoi şi ne-cunosc totul, totul...

Sunt atât de departe de frumoşi, cei frumoşi...

Şi încep să caut, din nou, sfere, pătrate şi reflexii ale reflexelor,

Cu buze văzătoare şi ochi buzitori

Pe cei frumoşi, cei frumoşi, frumoşi;

Sunt atât de departe de frumoşi, cei frumoşi...


Un comentariu:

JasminScent spunea...

Welcome back!trebuia sa-ti schimb eu numele "in vacanta" ca sa revii nu?:) bine stim noi ca altul e motivul; oricum la cat mai multe reflectii!