miercuri, 14 noiembrie 2007

the morning after...


The morning after you won, the morning after you lost, the morning after everything you do in general. Because I woke up with this idea, the morning after I created my blog, that the importance of "what you do" is not as big as "what you do after".

Ce faci dupa? Dupa ce ai castigat, ce faci cu victoria? Cum o folosesti pentru mai departe?? Am senzatia ca orizontul nostru nu poate merge mai departe de a ne dori sa facem ceva si atat. Poate ca e nativ...echivaleaza cu a avea o strategie. Romanei nu ii este cunoscut acest cuvant: strategie. Ce face Romania dupa ce a intrat in UE? te-ai gandit la asta, sunt sigura. Ce faci cu libertatea dupa care ai tanjit multa vreme si pe care ai obtinut-o in final? "What you do after" tine de strategie. Ai fost admis intr-o universitate- ce faci dupa? Ai fost angajat la o agentie de publicitate? Ce faci dupa asta ?Cum te descurci?Cum te mentii? Cred ca daca am privi mai in serios la "ce facem dupa" ce am realizat ceva, am trece mai usor de unele faze..care... ma gandesc, te tin in loc inutil. Cred ca eu incerc sa definesc acu, viziunea. The power to envision the invisible. Sa vezi camera plina, o lampa pe birou. Tu cum vezi camera verde ?

Un comentariu:

Andrei spunea...

ce-a facut Martin Eden dupa ce a obtinut tot ceea ce credea ca vrea sa obtina ??