miercuri, 14 noiembrie 2007

Dialogu'monologul celor 2

Ea: Asa incep. M-am hotarat. De azi m-am hotarat. Azi sarbatoresc ziua mea de blogger !

El: La multi anii!!!

Ea: Multumesc!!! Ce veselie!!!

El: Asa mai esti si tu in rand cu lumea...acum..uite..ai rostit primele cuvinte ! Bravo! Ce blogger-ita draguta! A rostit si primele ei cuvinte..Acum va trebui sa invete sa mearga, micuta blogger-ita.

Ea: Sa merg?Cum adica sa merg ? Unde sa merg ?

El: Sa mergi tinandu-te de mainile cuvintelor.

Ea: Pai stiu sa fac asta de mult ! Stiu cum sa le tin de mana... si mai stiu un truc..stiu sa le tin si de picioare in caz ca fac figuri si vor sa fuga... stiu sa ripostez daca le apuca dambalua..stiu sa ma apar de ele.. ca asa e ..cuvintele devin si violente uneori..alteori sunt atat de iubarete... Cuvintele sunt actori buni..actori pe hartie!

El: Atunci e bine.

Ea: E bine.

El: E foarte bine.

Ea: Mai bine de atat nici ca se poate !

El: E bine !

Ea: Daaa, bine!

El: Atunci..eu am plecat! Ramai cu bine !

Ea: Raman. Dar ce faci ..pleci ?

El: Da, trebuie sa ajung la o intalnire..

Ea: Te mai intorci ?

El: Daca ma mai intorc ?

Ea: Da..daca te mai intorci..

El: Nu stiu...eu zic sa nu ma astepti... voi lipsi cam mult..

Ea: Voi numara zilele pana cand te vei intoarce.

El: Te rog sa nu faci asta !Vei imbatrani !

Ea: Voi numara si orele.

El: Vei avea o barba mare si alba !

Ea:Si minutele!!el-Si vei ramane in gura cu un singur clont.

Ea: Si secundele !(el se retrage si pleaca)

Ea: Tu chiar ai plecat... Hei !Intoarce-te! Nu vorbeam serios.. era o gluma..o gluma proasta. N-as putea numara atat de mult! Si in plus..daca as face asta..mi s-ar arde ochiurile pe care le-am pus la gatit ... Haide..nu te mai prosti ! Unde esti ? Eeeellll!!Unde estii?Hai la masa! Come out, come out,wherever you are ! (liniste totala, se aud ouale facandu-se). Bine, hai ca incep sa numar ! Dar numar pana la 10, sa stii ! 1, 2, 3...4, 5 ,6 ,7...,8,9 ..9 si un sfert, 9 jumate, 9 patrcinci, 10!

Un comentariu:

JasminScent spunea...

stiam eu ca lu Oly ii plac piesele de teatru..hm astept sa citesc una scrisa de tine..stim ca exista asa ca hai scoate-le pe blog..
P.S.: i miss that old times
with love,
Didlina ;)