joi, 27 august 2009

Punct şi fără majusculă

în ultimul timp am încercat să caut un motiv bine întemeiat pentru inconsecvenţa mea în a scrie pe blog :) un blog pe care am început să postez din dorinţa de a împărtăşi cu ceilalţi lucruri importate. poate că ăsta e motivul pentru care scriu atât de rar. dar poate că lucrurile neimportante pentru mine sunt importante pentru cei care le citesc sau poate că de fapt, au cea mai mare valoare. Şi îmi place să scriu piese de teatru, să-mi imaginez..dar de multe ori mă poticnesc. întâlnesc zi de zi oameni care mă inspiră, care mă hrănesc, şi cresc văzând cu ochii printre oameni care mă iubesc. sunt o iubitoare de oameni..mmm..asta a sunat ca şi cum aş fi spus că sunt o iubitoare de animale. dar e adevărat, îmi plac oamenii şi îmi place să cred că şi eu aduc, la rândul meu, ceva în vieţile lor. sau poate că motivul pentru care n-am mai scris de mult e acela că nu ştiu sigur dacă e bine să scriu cu punct şi fără majuscule. dar azi m-am decis. scrisul cu punct şi cu minuscule e noul meu început.

Niciun comentariu: